Systém řízení vztahů se zákazníky a jeho zavedení do firemních procesů – Bc. Vojtěch Školník, DiS.
Bc. Vojtěch Školník, DiS.
Master's thesis
Systém řízení vztahů se zákazníky a jeho zavedení do firemních procesů
Customer relationship management and its implementation into the company processes
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku systému řízení vztahů se zákazníky v konkrétním podniku. Cílem práce bylo analyzovat stav marketingu a především principů řízení vztahů se zákazníky a key account managementu v dané organizaci a především pak navrhnout koncepci zavedení nástrojů systému řízení vztahů se zákazníky do firemních procesů. S využitím studia odborné literatury a obsahové analýzy spolu s …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of customer relationship management system in a specific company. The aim of the thesis was to analyze the state of marketing and especially the principles of customer relationship management and key account management in the given organization and especially to propose the concept of implementation customer relationship management into the company processes. Using the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d2kv1/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petr Kopáček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Michaela NOVÁKOVÁ -
Management kvality služeb
Barbora Mazáčová -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová -
Vliv adaptačního procesu na fluktuaci
Markéta Chvalinová -
Firemní procesy ve vztahu k normě ISO 27001
Lukáš Matejčík