Bc. Vojtěch Školník, DiS.

Diplomová práce

Systém řízení vztahů se zákazníky a jeho zavedení do firemních procesů

Customer relationship management and its implementation into the company processes
Anotace:
Diplomová práce řeší problematiku systému řízení vztahů se zákazníky v konkrétním podniku. Cílem práce bylo analyzovat stav marketingu a především principů řízení vztahů se zákazníky a key account managementu v dané organizaci a především pak navrhnout koncepci zavedení nástrojů systému řízení vztahů se zákazníky do firemních procesů. S využitím studia odborné literatury a obsahové analýzy spolu s …více
Abstract:
The thesis deals with the issue of customer relationship management system in a specific company. The aim of the thesis was to analyze the state of marketing and especially the principles of customer relationship management and key account management in the given organization and especially to propose the concept of implementation customer relationship management into the company processes. Using the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Petr Kopáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace