Bc. Matěj Netolický
Bakalářská práce
Mystery shopping
Mystery shopping
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje teoretické základy marketingového výzkumu zvaného „Mystery shopping“. V první části práce je popsána teorie Mystery shoppingu a hodnotící kritéria, která jsou v druhé (praktické) části aplikována do praxe. Na základě návštěv restaurací vybraní mystery shoppeři vyplní dotazník a ohodnotí kvalitu služeb. Tyto poznatky z vyplněných dotazníků jsou následně analyzovány a jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis describes a theory of a marketing research called mystery shopping. The first part introduces the theory of the mystery shopping and describes rating criterias which are applied to the practise in the second (practical) part. Selected mystery shoppers were asked to fill in a questionnaire and to rate a quality of provided services in visited restaurants. The completed questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yvsay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of Policy Changes of the Impacts of Urbanization, Economic Growth and Decentralization of Water Services with Regard to Water Quality in Mexico
René Fernando Lara Cervantes -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová