Programování robotů LEGO Mindstorms v mobilních aplikací – Lukáš VALIŠ
Lukáš VALIŠ
Bakalářská práce
Programování robotů LEGO Mindstorms v mobilních aplikací
Programming LEGO Mindstorms robots from mobile applications
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím robotů pro výuku. Díky současným moderním technologiím, které jsou využívány v oblasti mobilních telefonů, je možné vytvářet programy pro jednoduché ovládání robotů Lego Mindstorms. Základem je analýza dostupných aplikací pro komunikaci s těmito roboty. V rámci této analýzy budou jednotlivé aplikace posuzovány z hlediska jejich možností a jednoduchosti vytváření …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of robots for teaching. With the modern mobile phone technologies, it is possible to create programs for easy control of Lego Mindstorms robots. The basis is an analysis of available applications for communication with these robots. Within this analysis, individual applications will be judged from the point of view of their possibilities and the simplicity of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VALIŠ, Lukáš. Programování robotů LEGO Mindstorms v mobilních aplikací. Č. Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie a e-learning
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba mobilních aplikací v jazyce Kotlin
Monika Kopřivová -
Grafické programování mobilních aplikací v prostředí MIT App Inventor
Ema KUČEROVÁ -
Bezpečnost mobilních aplikací vyvinutých v prostředí Android OS
Lukáš Kovařík -
Tvorba úloh pro LEGO Mindstorms v .NET Micro Framework
David Čermák -
Tvorba knihovny pro podporu řízení a sběru dat z robotických zařízení Lego Mindstorms EV3 a humanoidního robota Nao
Martin PRÁŠEK -
Řízení robota Lego MindStorms s využitím mobilních zařízení
Jan KONVIČKA -
Databáze prvků stavebnice LEGO Mindstorms pro CAD systém Pro/ENGINEER
Petr Široký -
LEGO bionická ruka
Michal Zázvorka
Název
Vložil
Vloženo
Práva