Použití aplikací mobilní komerce v podnikové praxi – Ing. Jaroslava Bobková
Ing. Jaroslava Bobková
Bakalářská práce
Použití aplikací mobilní komerce v podnikové praxi
M-commerce applications in praxis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Použití aplikací mobilní komerce v podnikové praxi" je analýza mobilní komerce v České republice, její technologické možnosti, šíře nabízených služeb a vývojové trendy. Dále se podrobněji věnuje charakteristice mobilního marketingu. V druhé části práce je popsán stav marketingu v konkrétním podniku a navržena řešení zlepšení této oblasti s prvky mobilní komerce.Abstract:
The subject of thesis "M-commerce applications in praxis" is the analysis of mobile commerce in the Czech Republic. It's technological options, breadth of services offered and trends. Furthermore, I pursue in more detail in characteristics of mobile marketing. The state of marketing in particular company and proposed solutions to improve this area with the elements Mobile Commerce is described in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvw4g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 12. 2009
- Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Kozub
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomické informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní chování v oblasti m-Commerce
Tereza FEDORKOVÁ -
Mobile Commerce Development in the Czech Republic and the UK
Martin Mikoláš -
Návrh strategie m-Commerce pro vybranou organizaci
Lenka FILIPOVÁ -
Využití mobilní komerce v podniku
Veronika Fleissigová -
Využití mobilní komerce v podniku
Jaroslav Macura -
Použití aplikací mobilní komerce v podnikové praxi
Karel Jícha -
Použití aplikací mobilní komerce v podnikové praxi - přístup k podnikovým datům
Andrea Lapošová -
Analýza využití mobilní komerce
Tomáš Fridrich