Ing. Jaroslava Bobková

Bakalářská práce

Použití aplikací mobilní komerce v podnikové praxi

M-commerce applications in praxis
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Použití aplikací mobilní komerce v podnikové praxi" je analýza mobilní komerce v České republice, její technologické možnosti, šíře nabízených služeb a vývojové trendy. Dále se podrobněji věnuje charakteristice mobilního marketingu. V druhé části práce je popsán stav marketingu v konkrétním podniku a navržena řešení zlepšení této oblasti s prvky mobilní komerce.
Abstract:
The subject of thesis "M-commerce applications in praxis" is the analysis of mobile commerce in the Czech Republic. It's technological options, breadth of services offered and trends. Furthermore, I pursue in more detail in characteristics of mobile marketing. The state of marketing in particular company and proposed solutions to improve this area with the elements Mobile Commerce is described in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 12. 2009
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Kozub

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomické informační systémy