Jaroslav Hájek

Bakalářská práce

Determinanty spotřebitelského chování na trhu sdílené ekonomiky

Determinants of consumer behaviour on the sharing economy market
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá nový fenomén sdílené ekonomiky, přesněji se zabývá determinanty chování spotřebitelů, kteří využívají těchto služeb. Cílem práce je potvrdit hypotézu, že lidé s nižšími příjmy jsou více informovaní o nabízených službách a více tyto služby využívají. Hypotéza je testována pro území České republiky pomocí regresní analýzy a to na základě dat vzešlých z dotazníkového šetření …více
Abstract:
This bachelor thesis examines new phenomenon, sharing economy, specifically determinants of behaviour of consumers of these services. The main aim of this thesis is to test hypothesis, that people with lower income are more informed about sharing economy and use it more frequently. The hypothesis is tested for the Czech Republic. Regression analysis, which is used to test the hypothesis is based on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Jakub Čihák
  • Oponent: Božena Kadeřábková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81521