Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s. r. o. – Tereza Ševčíková
Tereza Ševčíková
Bakalářská práce
Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s. r. o.
The Communication Plan of Language School LINGUA, Ltd.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem firmy Jazyková škola Lingua, s. r. o. Cílem této práce je seznámit se se současnými komunikačními aktivitami a vyhotovit op-timální návrh komunikačního plánu i s jednotlivými komunikačními aktivitami. V teoretické části se bakalářská práce zabývá úvodem do problematiky marketingové ko-munikace. V další části práce jsou popsány jednotlivé nástroje marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the communication plan of the company Language school Lingua, ltd. The main aim of this thesis is to get to know the current communication acti-vities and prepare an optimal draft of the communication plan together with individual communication activities. The theoretical part of the bachelor thesis deals with the introdu-ction to the marketing communication. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ševčíková, Tereza. Komunikační plán Jazykové školy LINGUA, s. r. o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Blog jako nástroj marketingové komunikace značky Converse
Lucie Holíková -
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
Nikola Nedorostková -
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Nikola Vargová -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Marketingové komunikace Technologického inovačního centra Zlín
Ondřej PLOCH -
Marketingová strategie a plán reklamní kampaně ve vybraném podniku
Jan Miko -
Projekt využití marketingové komunikace pro upevnění postavení na trhu České pojišťovny a. s., agentury Třebíč
Iveta VRZALOVÁ