Viktorie Brýdlová

Bachelor's thesis

Marketing strategy of Dekstra Bus

Marketingová strategie firmy Dekstra Bus
Abstract:
Cílem této práce je návrh změn založených na výzkumu marketingové strategie a proměnných faktorů. Týkající se změny názvů minibusů a působením na trhu především na veletrzích, z důvodu zviditelnění se a možnosti budoucí expanze do zahraničí. První kapitola se zabývá teoretickým přehledem marketingových strategií, včetně malých a velkých firem, trhu Business to Business a Business to Goverment. Druhá …more
Abstract:
The goal of the thesis is to suggest changes based on marketing strategy research and change factors such as names of the minibuses and presentation on the market via bus expos to be more visible on the market and make Dekstra Bus expand into international level in the future. The first chapter concerns a theoretical review of marketing strategies, including Small and middle-companies, Business to …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Petr Král
  • Reader: Andrea Escobar Rios

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82891