Viktorie Brýdlová
Bachelor's thesis
Marketing strategy of Dekstra Bus
Marketingová strategie firmy Dekstra Bus
Abstract:
Cílem této práce je návrh změn založených na výzkumu marketingové strategie a proměnných faktorů. Týkající se změny názvů minibusů a působením na trhu především na veletrzích, z důvodu zviditelnění se a možnosti budoucí expanze do zahraničí. První kapitola se zabývá teoretickým přehledem marketingových strategií, včetně malých a velkých firem, trhu Business to Business a Business to Goverment. Druhá …moreAbstract:
The goal of the thesis is to suggest changes based on marketing strategy research and change factors such as names of the minibuses and presentation on the market via bus expos to be more visible on the market and make Dekstra Bus expand into international level in the future. The first chapter concerns a theoretical review of marketing strategies, including Small and middle-companies, Business to …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82891
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Andrea Escobar Rios
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82891
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Vlastimil Holík -
Návrh marketingové strategie pro společnost Vimpex Lighting, s.r.o.
Karel Urban -
Marketingová strategie jazzového klubu Reduta pro divadelní improvizační skupinu Improvariace
Martina Pospíšilová -
Marketingová strategie vybrané firmy
Tomáš Svoboda -
Komunikační strategie organizace
Jan Urban -
Městská autobusová doprava v Přerově jako problém veřejné správy
Ivo NOVOTNÝ -
Hromadná doprava z okrajových částí města
Patrik Postava