Viktorie Brýdlová

Bachelor's thesis

Marketing strategy of Dekstra Bus

Marketingová strategie firmy Dekstra Bus
Anotácia:
Cílem této práce je návrh změn založených na výzkumu marketingové strategie a proměnných faktorů. Týkající se změny názvů minibusů a působením na trhu především na veletrzích, z důvodu zviditelnění se a možnosti budoucí expanze do zahraničí. První kapitola se zabývá teoretickým přehledem marketingových strategií, včetně malých a velkých firem, trhu Business to Business a Business to Goverment. Druhá …viac
Abstract:
The goal of the thesis is to suggest changes based on marketing strategy research and change factors such as names of the minibuses and presentation on the market via bus expos to be more visible on the market and make Dekstra Bus expand into international level in the future. The first chapter concerns a theoretical review of marketing strategies, including Small and middle-companies, Business to …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedúci: Petr Král
  • Oponent: Andrea Escobar Rios

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82891

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business