Natálie Karasová

Diplomová práce

Analýza postojů spotřebitelů k produktům ekologického zemědělství

Consumer Attitudes Analysis to Products of Organic Farming
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou postojů spotřebitelů k produktům ekologického zemědělství. Cílem práce bylo zjistit, jaké postoje spotřebitelé vůči těmto produktům mají, zda jsou dostatečně informováni o problematice a jak se postoje liší v návaznosti na jejich pohlaví, věk a další charakteristiky. V první části této práce jsou vysvětleny základní teoretické pojmy, které se týkají spotřebitelského …více
Abstract:
This diploma thesis is about consumer attitudes analysis on organic products market. The aim of this work was to find out consumer attitudes towards organic products, if they are sufficiently informed about the issue. Another aim was how the attitudes differ in relation to their gender, age and other characteristics. The first part of the work is explaining main theoretical concepts that relate to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2022
  • Vedoucí: Šárka Velčovská
  • Oponent: Milena Lahutová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod