Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. – Miroslav FRANTÍK
Miroslav FRANTÍK
Bakalářská práce
Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.
Marketing Communications Recommendations for KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. to increase sales of modules for private housing market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. Společnost je významným producentem modulů pro nebytovou výstavbu, avšak využití této moderní stavební metody k řešení bytové situace není v České republice příliš rozšířeno. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingové …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a set of marketing communications recommendations for KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. in order to increase sales of modules for private housing market. The Czech-based company is one of the major producers of modules for businesses internationally, however, usage of this contemporary building method specifically for housing purposes is not currently widely …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2011
Identifikátor:
22238
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRANTÍK, Miroslav. \textit{Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/eddxvq/.
Jak správně citovat práci
FRANTÍK, Miroslav. Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix obce Slatina
Kateřina HOLASOVÁ -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht -
Kontejnerová architektura jako alternativa ekologického stavitelství
Alexandra Belkovová