Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. – Miroslav FRANTÍK
Miroslav FRANTÍK
Bachelor's thesis
Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.
Marketing Communications Recommendations for KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. to increase sales of modules for private housing market
Abstract:
Tématem bakalářské práce je doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. Společnost je významným producentem modulů pro nebytovou výstavbu, avšak využití této moderní stavební metody k řešení bytové situace není v České republice příliš rozšířeno. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingové …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose a set of marketing communications recommendations for KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. in order to increase sales of modules for private housing market. The Czech-based company is one of the major producers of modules for businesses internationally, however, usage of this contemporary building method specifically for housing purposes is not currently widely …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2011
Identifier:
22238
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANTÍK, Miroslav. \textit{Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/eddxvq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRANTÍK, Miroslav. Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Komunikační mix obce Slatina
Kateřina HOLASOVÁ -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht -
Kontejnerová architektura jako alternativa ekologického stavitelství
Alexandra Belkovová