Marketing nákupního centra City Park Jihlava – Jana Parilova
Jana Parilova
Bachelor's thesis
Marketing nákupního centra City Park Jihlava
Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu a psychologie reklamy. Zaměřuje se především na propagaci a popis efektivní reklamy z psychologického hlediska.Praktická část zkoumá vnímání marketingu City Parku Jihlava veřejností. Pomocí marketingového průzkumu se snaží zjistit úroveň efektivity jeho marketingových činností.Abstract:
Эта работа уделяет внимание проблематике маркетинга и психологии рекламы.Она направляется на пропаганду и описание эффективной рекламы с точки зрения психологической.В практической части исследует восприятие маркетинга „Циты Парку“ Йиглава общественностью. При помощи маркетингового исследования стремится объяснить уровень эффективности его деятельностей в области маркетинга.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
http://theses.cz/id/edi1j7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PARILOVA, Jana. \textit{Marketing nákupního centra City Park Jihlava}. Online. Bakalárska práca. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/edi1j7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Vzdělávací a popularizační aktivity na téma plastů
Zdenka Kolářová -
Postoj osob HIV pozitivních k diagnostice a léčbě.
Kateřina Zárubová -
Mytologické náměty v neapolské malbě 18. století
Veronika Šmídová -
Der Kirchenmusikbetrieb im späten 18. Jahrhundert am Beispiel von Brünn und Wien im Vergleich (teze disertační práce)
Helena Stella Kramářová -
Identifikácia a verifikácia antropogénnych reliktov v katastri obce Obyce
Mário Civáň -
Koncept Smart Library
Anh Nguyen Hoang -
"Konečně zachycen dnešní člověk." Analýza a produkční historie reportážního melodramatu Šťastnou cestu (1943)
Emilia Džumanijazova
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Urban, J.
27. 5. 2011