Marketing nákupního centra City Park Jihlava – Jana Parilova
Jana Parilova
Bakalářská práce
Marketing nákupního centra City Park Jihlava
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou marketingu a psychologie reklamy. Zaměřuje se především na propagaci a popis efektivní reklamy z psychologického hlediska.Praktická část zkoumá vnímání marketingu City Parku Jihlava veřejností. Pomocí marketingového průzkumu se snaží zjistit úroveň efektivity jeho marketingových činností.Abstract:
Эта работа уделяет внимание проблематике маркетинга и психологии рекламы.Она направляется на пропаганду и описание эффективной рекламы с точки зрения психологической.В практической части исследует восприятие маркетинга „Циты Парку“ Йиглава общественностью. При помощи маркетингового исследования стремится объяснить уровень эффективности его деятельностей в области маркетинга.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2011
Identifikátor:
http://theses.cz/id/edi1j7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PARILOVA, Jana. \textit{Marketing nákupního centra City Park Jihlava}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/edi1j7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Atypické formy poruch příjmu potravy v kontextu eating self-efficacy u ženských juniorských bikiny fitness závodnic
Marcela Neuwirthová -
Alternativní formy odměňování zaměstnanců ve výrobních podnicích
Ondřej Pýcha -
Glutaman - stravovací návyky spojené s jeho aplikací
Denisa Kuřinová -
Webový korektor jako prostředek formalizace pravidel českého jazyka
Vojtěch Mrkývka -
La novela policiaca y la mexicanidad en las primeras tres obras de Todo Belascoarán de Paco Ignacio Taibo II
Aneta Bočková -
Panna Maria Svatotomská. Konceptualizace vizuální reprezentace na příkladu obrazu.
Tomáš Drobný -
Mediace jako metoda mimosoudního řešení sporu
Michaela Šleichrtová -
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní ScioŠkoly Jihlava: případová studie
Kristýna Sobotková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses edi1j7 edi1j7/4
24. 4. 2011
Složky
Soubory
Urban, J.
27. 5. 2011