Bc. Nela Zbořilová
Diplomová práce
Marketing Mix in Services
Marketing Mix in Services
Abstract:
ZBOŘILOVÁ Nela. Marketing mix in Services. [Diploma dissertation] University of finance and administration. Prague 2017. 81 pages. The thesis deals with marketing strategies in the field of coffee services. It focuses on small local coffee shops and the specifics on their marketing strategies in comparison to large multinational coffee chains. The competition of large coffee chains poses a risk to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qbsau/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2017
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Sieglová, M.Ed.
- Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness
Michal Bém -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Impact of sustainability measures in the specialty coffee supply chain on the end consumer
Jasmin-Maria Hopp -
FAIRTRADE AND CERTIFCATION OF COFFEE IN ETHIOPIA
Omolola Grace Irere -
Využívání marketingových nástrojů kavárenským řetězcem Costa Coffee
Veronika Zedková -
Proposal of a business mobile application for shop assistants in Russian Federation
Iuliia Filatova -
Testing of different quality filtering algorithms on contig quality in plant transcriptome
Laura-Nadine KROLL