Bc. Anita Barbera

Bakalářská práce

Návrh inovácie marketingového mixu vybraného ubytovacieho zariadenia

Hotel marketing mix innovation proposal
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the marketing mix of the selected accommodation facility, captures its market position, client satisfaction with the services offered and its ongoing performance. The work is based on the theoretical foundations associated with the marketing mix and marketing in general in the hotel industry. The output of the work is feasible innovation proposals not only for the product …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zameriava na marketingový mix vybraného ubytovacieho zariadenia, zachytáva jeho trhové postavenie, spokojnosť klientov s ponúkanými službami a jeho priebežnú výkonnosť. Práca vychádza z teoretických základov spojených s marketingovým mixom a všeobecne marketingom v oblasti hotelierstva. Výstupom práce sú realizovateľné návrhy inovácie nielen produktu, ale aj ďalších prvkov marketingového …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/p9u4k/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví