Střední Dalmácie - produkty pro české turisty na Jadranu – Lenka ZÁVODSKÁ VAHALÍKOVÁ
Lenka ZÁVODSKÁ VAHALÍKOVÁ
Bakalářská práce
Střední Dalmácie - produkty pro české turisty na Jadranu
Central Dalmatia - holiday packages for Czech tourists at the Adriatic Sea.
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat oblastí Chorvatska, konkrétněji oblastí střední Dalmácie. Hlavním cílem této bakalářské práce bude vytvoření a sestavení zajímavých a kvalitních produktů, které by našly svou klientelu na poli cestovního ruchu.Tyto produkty budou se sestavené na základě dotazníkového šetření. Vedlejším cílem je snaha ještě více přispět k propagaci Střední Dalmácie jako turistické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to prepare two combined beach and activity holiday packages through Central Dalmatia that could withstand the very tough competition on the travel market. The benefit of such combined holidays is that they also include places that some other travel agencies have neglected, but are affordable for a wide range of clients. The tours will appeal especially to those who …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2013
Zveřejnit od: 13. 9. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁVODSKÁ VAHALÍKOVÁ, Lenka. \textit{Střední Dalmácie - produkty pro české turisty na Jadranu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/edtmai/.
Jak správně citovat práci
ZÁVODSKÁ VAHALÍKOVÁ, Lenka. Střední Dalmácie - produkty pro české turisty na Jadranu. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.9.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 9. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák -
Marketingový výzkum společnosti CompuGROUP Medical Česká republika, s. r. o. - výzkum spokojenosti uživatele
Lucie Fujková -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Veronika Vláčilová -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Markéta Velecká -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Tvorba poznávacího zájezdu po Střední Moravě
Tereza Kubinová -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt
Název
Vložil
Vloženo
Práva