CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE. – Justice Banahene
Justice Banahene
Master's thesis
CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
KVALITA SLUŽEB ZÁKAZNÍKŮM, UDRŽENÍ ZÁKAZNÍKŮ A ZÁMĚRY ZMĚNIT ZÁKAZNÍKA: HLAS GHANSKÉ RETAILOVÉ BANKY.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BANAHENE, Justice. \textit{CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Central University Departments of UCT Prague. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/edu3lo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
University of Chemistry and Technology, Prague
Central University Departments of UCT PragueMaster programme:
Sectoral Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.