Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb – Ing. Ladislava Rozumová
Ing. Ladislava Rozumová
Diplomová práce
Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb
Customer value and value network in chemical engineering services
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vymezení pojmu a dimenzí hodnoty pro zákazníka včetně specifikace nejdůležitějších atributů, jak zvýšit hodnotu pro zákazníka u služeb. Dále je věnována pozornost vysvětlení pojmů hodnotový řetězec a hodnotová síť, v jejichž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka na základě spolupráce všech subjektů vytvořit. Excelentním řízením integrovaného hodnotového řetězce a hodnotové …víceAbstract:
The thesis is focused on the definition and dimensions of customer value including the specification the most important aspects how to increase customer value in services. Further, the attention is given to explain the concepts of value chain and value network within which it must be created the customer value based on the cooperation of all value chain/value network actors. Excellent integrated value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rozumová, Ladislava. Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Atributy hodnoty pro zákazníka společnosti Shell Czech Republic, a. s.
Radka Horáčková -
Atributy hodnoty pro zákazníka značky Bushman
Kristýna Schillerová -
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
Věra Hráská -
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
Petra Halámková -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Zvyšování hodnoty pro zákazníka prostřednictvím nehmotných užitků v chemickém průmyslu
Kateřina Černíková -
Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu
Kristýna Hancková -
Služby poskytované zákazníkům jako součást hodnoty pro zákazníka ve vybraném autoservisu
Jan Suchý