Jiří Javůrek
Master's thesis
Metodika práce dechového kvinteta
Methodology of woodwind quintet´s work
Anotácia:
Tématem této magisterská práce je fungování dechového kvinteta od úspěšného založení souboru s vhodnými spoluhráči přes efektivní postupy zkoušení až po vrcholovou přípravu na koncert, vícekolovou mezinárodní soutěž či nahrávaní. Práce navrhuje podrobný rozpis denní přípravy a zkoušení skladeb a ukazuje, jak efektivně pracovat v různých vývojových fázích kvinteta. Uceleně se věnuje výběru vhodného …viacAbstract:
This Master thesis describes the functioning of a wind quintet: it's succesful foundation and choosing the right coplayers, efficient ways of rehearsing and preparation for a concert, competition or redording. The thesis suggest detailed day schedule of the preparation and rehearsals and shows how to work efficiently in different stages of the ensemble development. The thesis treats thoroughly the …viacKľúčové slová
hudbaKľúčové slová
hudební pedagogikaKľúčové slová
hudební interpretaceKľúčové slová
komorní souboryKľúčové slová
komorní hraKľúčové slová
metodika hry
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9303
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedúci: Štěpán KOUTNÍK
- Oponent: Vlastimil MAREŠ
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 8. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaMaster programme / odbor:
Hudební umění / Komorní hra
Práce na příbuzné téma
-
Problematika interpretace komorní hudby G.P.Telemanna a J.J.Quantze
Michaela Durajová -
Komorní dechová hudba v období klasicism u na příkladech W.A. Mozarta, L.v.Beethovena a A. Rejchy
Kateřina Lužná -
Komorní vokální hudba Z.Pololáníka
Terezie Čertková -
Interpretační problematika vybraných komorních skladeb pro housle a klavír Bedřicha Smetany a Antonína Dvořáka z pohledu klavíristy
Jan LUKŠ -
Hudební režie historicky poučené interpretace na autentickém nástroji
Sarah Jedličková -
Hudební interpretace Pink
Tereza BOYKOVÁ -
Schubertova Sonáta B dur, D. 960 – filosofická interpretace
Dalimil Ševčík -
Problémy interpretace skladeb hudebního divadla se zaměřením na bicí nástroje
Kristýna Švihálková