Forma a dopad předvolebních kampaní v České republice a vybraných demokratických státech v letech 2006-2010 – Bc. Jan Procházka
Bc. Jan Procházka
Diplomová práce
Forma a dopad předvolebních kampaní v České republice a vybraných demokratických státech v letech 2006-2010
Form and impact of electoral campaigns in the Czech Republic and selected democratic states in 2006 - 2010 period
Anotace:
Tato závěrečné práce se zabývá předvolebními kampaněmi a problematikou politického marketingu. Teoretická část pojednává o volebních kampaních a politických stranách, které tyto kampaně vytvářejí. Popisuje také financování těchto kampaní a na závěr teoretické části jsou zmíněny pozitiva a negativa kampaní. V části praktické jsou v práci popsány čtyři předvolební kampaně: volební kampaně do Poslanecké …víceAbstract:
This thesis deals with the issues of electoral campaigning and political marketing. The theoretical part deals with election campaigns and political parties, which create the campaigns. It also describes the financing of these campaigns and as a conclusion of the theoretical part there are mentioned campaigns’ pros and cons. In the practical part there are four election campaigns described: the campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tddfw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Aleš Balcar
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKA, Jan. \textit{Forma a dopad předvolebních kampaní v České republice a vybraných demokratických státech v letech 2006-2010}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/ee389z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v ČR na příkladu vybrané předvolební kampaně 2017
Petr Kolář