Bc. Tereza Havlíčková

Master's thesis

Zavádění nového produktu na trh firmou Wilo

Launch of a new Wilo product into the market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zavedením čerpadla Wilo Stratos PICO firmou Wilo. Podrobně se zaměřuje na veškeré nezbytné činnosti s tím spojené a to od počáteční situační analýzy, přes umisťování produktů až po samotnou marketingovou komunikaci se zákazníky. Na následujících stranách se budeme tedy věnovat problematice vnitřního, blízkého i vzdáleného prostředí, následně objasníme specifika trhů B2B, na …more
Abstract:
The thesis describes the launch of a new product Wilo Stratos PICO into the market. Special attention is focused on all necessary related activities from the initial situational analysis through product placement through to the marketing communication with customers. On the following pages we will therefore address the issue of internal near and distant environment, then we explain the specifics of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní