Zavádění nového produktu na trh firmou Wilo – Bc. Tereza Havlíčková
Bc. Tereza Havlíčková
Master's thesis
Zavádění nového produktu na trh firmou Wilo
Launch of a new Wilo product into the market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zavedením čerpadla Wilo Stratos PICO firmou Wilo. Podrobně se zaměřuje na veškeré nezbytné činnosti s tím spojené a to od počáteční situační analýzy, přes umisťování produktů až po samotnou marketingovou komunikaci se zákazníky. Na následujících stranách se budeme tedy věnovat problematice vnitřního, blízkého i vzdáleného prostředí, následně objasníme specifika trhů B2B, na …moreAbstract:
The thesis describes the launch of a new product Wilo Stratos PICO into the market. Special attention is focused on all necessary related activities from the initial situational analysis through product placement through to the marketing communication with customers. On the following pages we will therefore address the issue of internal near and distant environment, then we explain the specifics of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vf8wy/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Zavedení nového produktu na trh
Josef Doležal -
Zavedení nového produktu na trh
Renáta Müllerová -
Využití nástrojů projektového managementu pro zavedení nového produktu na trh
Martin Doležal