Product placement v současném televizním seriálu – Ing. Kryštof Kolesa
Ing. Kryštof Kolesa
Bakalářská práce
Product placement v současném televizním seriálu
Product placement in contemporary tv series
Anotace:
Tématem bakalářské práce je product placement v současném televizním seriálu. Teoreticko-metodologická část je souhrnem základních vlastností product placementu, obsahující historii a formy užití včetně jeho legislativního vymezení v ČR a EU. V praktické části jsem prostřednictvím rozboru zkoumal placené umístění výrobků v prémiovém televizním pořadu (quality television) s ohledem na negativního hrdinu …víceAbstract:
The topic this bachelor thesis is a product placement in contemporary television series. Theoretical part is a summary of basic attributes of product placement, including its history and forms of use also with its legislative definition in the Czech Republic and EU. In practical part, I examined paid product placements in premium television program (quality television) through analysis, with respect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s9wvh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Václav Jánoščík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Filip Šlampa -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Marketingová komunikace - product placement
Veronika Plodková -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Hana Züglerová