Analýza aktivity evropských politiků na sociální síti X – Jindřich Pavlíček
Jindřich Pavlíček
Bakalářská práce
Analýza aktivity evropských politiků na sociální síti X
Analysis of European politicians' activity on social network X
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním sociální sítě X, dříve známé jako Twitter, oficiálními účty evropských politiků jako prostředku politického marketingu. Hlavním cílem práce je zjistit rozsah aktivity vrcholných politiků, kteří jsou zastoupeni za jednotlivé evropské země jak v rámci Evropské unie, tak i mimo ni, v případě Spojeného království. Jedním z dílčích cílů je sesbírat současná data specializovaným …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of social network X, formerly known as Twitter, by official accounts of European politicians as a means of political marketing. The main aim of the thesis is to establish the extent of activity of top politicians who represent individual European countries both within the European Union and outside of it, in the case of the United Kingdom. One of the sub-objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Jana Syrovátková
- Oponent: Ladislav Luc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo