Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o. – Ing. Martina HLAVAČKOVÁ
Ing. Martina HLAVAČKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.
The Marketing Management as a competitive advantage of KAMEX Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením jako jednou z výhod a podmínek konkurenceschopnosti společnosti KAMEX s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretic-ké zpracování problematiky marketingu, marketingového řízení a konkurenceschopnosti. Ve druhé části práce, praktické části, je provedena analýza marketingového řízení ve spo-lečnosti KAMEX s.r.o., a také analýza konkurenceschopnosti …víceAbstract:
This Bachelor{\crq}s thesis examines the marketing management, which represents advantage of competitiveness in KAMEX Ltd. First part is aimed at marketing, management and com-petitiveness from theoretical point of view. Second part comprises analysis of marketing environment together with analysis of competitiveness in KAMEX Ltd. On the basis of knowledge obtained from analyses, author also states …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6568
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLAVAČKOVÁ, Martina. \textit{Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/eeom61/.
Jak správně citovat práci
HLAVAČKOVÁ, Martina. Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování jako konkurenční výhoda podniku
Aneta Macháčková -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Konkurenční strategie vybraného podniku
Andrea Plodková -
Obchodní plán na základě marketingové činnosti podniku
Kateřina Kyrianová -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Konkurenceschopnost podniku v oblasti služeb
Kateřina Kiliánová