Ing. Martina HLAVAČKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.

The Marketing Management as a competitive advantage of KAMEX Ltd.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením jako jednou z výhod a podmínek konkurenceschopnosti společnosti KAMEX s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretic-ké zpracování problematiky marketingu, marketingového řízení a konkurenceschopnosti. Ve druhé části práce, praktické části, je provedena analýza marketingového řízení ve spo-lečnosti KAMEX s.r.o., a také analýza konkurenceschopnosti …více
Abstract:
This Bachelor{\crq}s thesis examines the marketing management, which represents advantage of competitiveness in KAMEX Ltd. First part is aimed at marketing, management and com-petitiveness from theoretical point of view. Second part comprises analysis of marketing environment together with analysis of competitiveness in KAMEX Ltd. On the basis of knowledge obtained from analyses, author also states …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor: 6568

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLAVAČKOVÁ, Martina. Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika