Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013 – Bc. Tereza Vavrušková
Bc. Tereza Vavrušková
Master's thesis
Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013
Analysis of sales of passenger cars in selected stores in the years 2008-2013
Abstract:
Tématem této diplomové práce je analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013. Práce je rozložena do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou spíše teoretické. První kapitola obsahuje teoretická východiska pro pojmy marketingový mix. Zabývá se tedy produktem, cenou, komunikací, distribucí a závěr je věnován segmentaci trhu. Na kapitolu jedna navazuje charakteristika ekonomické …moreAbstract:
The topic of this thesis is an analysis of sales of passenger cars in selected stores in the years 2008-2013. The work is divided into four chapters, where the first three chapters are rather theoretical. The first chapter consists of theoretical explanations of the marketing mix topics. Therefore, it elaborates on the concepts of product, price, communication, distribution, and the conclusion of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. Ivan Jáč, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAVRUŠKOVÁ, Tereza. \textit{Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ees9c5/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vavrušková, Tereza. Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese
Vojtěch LUDVÍK -
Marketingové aktivity bankovního sektoru působící na zákazníka v době ekonomické recese
Radka Sobotová -
Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese
Eva MELICHAROVÁ -
Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize
Jana Kelnarová -
Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese
Štěpánka Dudová -
Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů
Robert Almássy -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer -
Marketingový mix firmy ALU KOLA CB
Karel URBAN