Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013 – Bc. Tereza Vavrušková
Bc. Tereza Vavrušková
Master's thesis
Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013
Analysis of sales of passenger cars in selected stores in the years 2008-2013
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013. Práce je rozložena do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou spíše teoretické. První kapitola obsahuje teoretická východiska pro pojmy marketingový mix. Zabývá se tedy produktem, cenou, komunikací, distribucí a závěr je věnován segmentaci trhu. Na kapitolu jedna navazuje charakteristika ekonomické …viacAbstract:
The topic of this thesis is an analysis of sales of passenger cars in selected stores in the years 2008-2013. The work is divided into four chapters, where the first three chapters are rather theoretical. The first chapter consists of theoretical explanations of the marketing mix topics. Therefore, it elaborates on the concepts of product, price, communication, distribution, and the conclusion of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zverejniť od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedúci: prof. Ing. Ivan Jáč, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vavrušková, Tereza. Analýza prodeje osobních automobilů u vybraných prodejen v letech 2008-2013. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingové nástroje začínající společnosti v době ekonomické recese
Vojtěch LUDVÍK -
Marketingové aktivity bankovního sektoru působící na zákazníka v době ekonomické recese
Radka Sobotová -
Marketingová strategie závodu Obaly v období ekonomické recese
Eva MELICHAROVÁ -
Marketingová komunikace vybraných hotelů v období globální recese/krize
Jana Kelnarová -
Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese
Štěpánka Dudová -
Specifika komunikačního mixu prodeje osobních automobilů
Robert Almássy -
Marketingový mix firmy Ordr, s.r.o.
Tomáš Reimer -
Marketingový mix firmy ALU KOLA CB
Karel URBAN