Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce – Bc. Ester Březinová
Bc. Ester Březinová
Diplomová práce
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Online marketing in the cultural sector focusing on museum institutions
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce“ se zabývá využitím online marketingu v neziskových kulturních institucích. Úvod práce nejprve stručně charakterizuje nové přístupy v marketingu v porovnání s těmi tradičními, vysvětluje důležité pojmy a popisuje specifika marketingu v kultuře. Dále se práce věnuje již konkrétním nástrojům online marketingu …víceAbstract:
The master's thesis titled „Online marketing in the cultural sector focusing on museum institutions“ deals with the use of online marketing in non-profit cultural institutions. The introduction of the thesis briefly characterizes new approaches to marketing compared to the traditional ones, explains important concepts and describes specifics of marketing in cultural sector. The thesis also focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d1x4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Filip Hrůza
- Oponent: Mgr. Pavlína Míčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková