Management znalostí ve firemním prostředí – Bc. Petr Klinec
Bc. Petr Klinec
Bakalářská práce
Management znalostí ve firemním prostředí
Knowledge Management in the Corporate Environment
Anotace:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat managementem znalostí ve firemním prostředí, konkrétně ve vybraném podniku. BP bude rozdělena na dvě základní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části vysvětlím, co to vlastně management znalostí znamená, co obsahuje, a budu se zabývat základními pojmy. Dále v praktické části se zaměřím na management v praxi ve vybraném podniku. Budu analyzovat současný …víceAbstract:
In my bachelor thesis I will deal with knowledge management in the corporate environment, particularly in the selected company. Bachelor thesis will be divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part will explain what that knowledge management is, what it contains and I will deal with basic concepts. In the practical part I will focus on management practice in the select company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lkp75/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
- Oponent: RNDr. Jiří Kubín
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Farmers’ knowledge and information support towards sustainable agriculture practices in Zimbabwe
Tapiwa Tamirepi -
Management znalostí ve firemním prostředí
Michal Lesniak -
Individual Professional Practice in the Company
Ondřej Rusz -
Evaluation of company’s reliabilities and suggestion of optimal way of Financing
Shyngys Bolatov -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Developing the 2020 International Managers in a multinational company
Nadieshda Chavez Sosa