Michaela Terelya

Bachelor's thesis

Tvorba a implementace mediální kampaně pro značku VIVA

The creation and implementation of a media campaign for the brand VIVA
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci brandové mediální kampaně pro značku VIVA s primárním cílem zvýšit povědomí o značce. Sekundárními cíli je stanovení archetypu značky pro lepší diferenciaci od konkurence v komunikaci a představení několika doporučení pro efektivní budování značky v digitálním prostředí. Práce je rozdělena do teoretické části a praktické části. Teoretická část se zabývá …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the design and implementation of a branding media campaign for the VIVA brand with the primary aim of increasing brand awareness. The secondary objectives are to establish a brand archetype to better differentiate the brand from competitors in communication and to present several recommendations for effective brand building in a digital environment. The thesis is divided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Peter Červinka
  • Reader: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON