Tvorba a implementace mediální kampaně pro značku VIVA – Michaela Terelya
Michaela Terelya
Bakalářská práce
Tvorba a implementace mediální kampaně pro značku VIVA
The creation and implementation of a media campaign for the brand VIVA
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci brandové mediální kampaně pro značku VIVA s primárním cílem zvýšit povědomí o značce. Sekundárními cíli je stanovení archetypu značky pro lepší diferenciaci od konkurence v komunikaci a představení několika doporučení pro efektivní budování značky v digitálním prostředí. Práce je rozdělena do teoretické části a praktické části. Teoretická část se zabývá …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the design and implementation of a branding media campaign for the VIVA brand with the primary aim of increasing brand awareness. The secondary objectives are to establish a brand archetype to better differentiate the brand from competitors in communication and to present several recommendations for effective brand building in a digital environment. The thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Peter Červinka
- Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Spotřebitelské chování a online dovolená: Analýza uživatelského zážitku a faktorů ovlivňujících výběr
Tereza Srbová -
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
Lenka Zachová -
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
Veronika Filipová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Online obchodování v době pandemie a vliv Covid-19 na spotřebitelské chování
Varvara Makhotina