Michaela Terelya

Bakalářská práce

Tvorba a implementace mediální kampaně pro značku VIVA

The creation and implementation of a media campaign for the brand VIVA
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci brandové mediální kampaně pro značku VIVA s primárním cílem zvýšit povědomí o značce. Sekundárními cíli je stanovení archetypu značky pro lepší diferenciaci od konkurence v komunikaci a představení několika doporučení pro efektivní budování značky v digitálním prostředí. Práce je rozdělena do teoretické části a praktické části. Teoretická část se zabývá …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the design and implementation of a branding media campaign for the VIVA brand with the primary aim of increasing brand awareness. The secondary objectives are to establish a brand archetype to better differentiate the brand from competitors in communication and to present several recommendations for effective brand building in a digital environment. The thesis is divided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Peter Červinka
  • Oponent: Peter Hajnala, PhD. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON