Alexander Nuridzhanov

Bachelor's thesis

Marketingové nástroje českých hudebních festivalů

Marketing tools of the Czech music festivals
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou porovnání základních principů marketingu českých hudebních festivalů, popisem právního prostředí, organizační strukturou a současnými trendy festivalového průmyslu.Na základě dostupné literatury jsou v teoretické části vyznačena základní marketingová východiska festivalového řízení a jejich kategorizace.Prakticky orientovaná studie se zabývá porovnáním …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of the basic principles of marketing of the Czech music festivals, description of the legal environment, organizational structure and current trends in the festival industry.The theoretical part describes the basic marketing principles of the festival management and their categorization which is based on available literature.A practically oriented part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2018
  • Supervisor: Daniel Šubrt
  • Reader: Michal Straka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73864