Václav Vágner

Bakalářská práce

Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar

Comparison of the marketing of the Colours of Ostrava festival and Lucerna Music Bar
Anotace:
Práce se zabývá komparací marketingu multižánrového festivalu Colours of Ostrava a hudebního klubu Lucerna Music Bar. V teoretické části práce jsou představeny základní pojmy marketingu. Následně je marketing představen v hudebním průmyslu, a jsou specifikovány pojmy jako event marketing, cena umění, propagace, reklama a PR a sponzorství. Praktická část je zaměřena na komparaci jednotlivých způsobů …více
Abstract:
The thesis deals with the comparison of marketing of the multi-genre festival Colours of Ostrava and the Lucerna Music Bar music club. The theoretical part of the thesis introduces the basic concepts of marketing. Subsequently, marketing is introduced in the music industry, and concepts such as event marketing, art pricing, promotion, advertising and PR and sponsorship are specified. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2023
  • Vedoucí: Pavla Petrová
  • Oponent: Jakub Grosman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88095