Marketingové nástroje českých hudebních festivalů – Alexander Nuridzhanov
Alexander Nuridzhanov
Bachelor's thesis
Marketingové nástroje českých hudebních festivalů
Marketing tools of the Czech music festivals
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou porovnání základních principů marketingu českých hudebních festivalů, popisem právního prostředí, organizační strukturou a současnými trendy festivalového průmyslu.Na základě dostupné literatury jsou v teoretické části vyznačena základní marketingová východiska festivalového řízení a jejich kategorizace.Prakticky orientovaná studie se zabývá porovnáním …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of the basic principles of marketing of the Czech music festivals, description of the legal environment, organizational structure and current trends in the festival industry.The theoretical part describes the basic marketing principles of the festival management and their categorization which is based on available literature.A practically oriented part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73864
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: Daniel Šubrt
- Reader: Michal Straka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73864
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing hudebních festivalů klasické hudby
Magdaléna Jenšíková -
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Kateřina Janotová -
Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
Zuzana Kalinová -
Marketing a propagace hudebního festivalu Valašský špalíček
Petr Dvořák -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Kristýna Pavlů -
Propagace vybraného hudebního festivalu
Jan Hrábek -
Inovace marketingového mixu vybraného hudebního festivalu
Zuzana Nováková