Bc. Michal Macura
Master's thesis
Franchising in the Czech food market
Franchising na českém trhu s potravinami
Abstract:
Téma této diplomové práce je “Franchising na českém trhu s potravinami”. Hlavním cílem této práce je především vytvoření modelu vstupu na trh prostřednictvím doporučení potenciálním franchisantům. Tato doporučení budou vycházet z práce autora s daty, která využije k analýze a zhodnocení interní i externí situace na trhu pomocí metod strategického managementu jako jsou SWOT, PESTE, IFE a EFE matice …moreAbstract:
The topic of this diploma thesis is “Franchising in the Czech food market”. The objective of this thesis is to create a model of entry the food market in form of recommendations for future franchisees. These recommendations will be based on own work of the author, who will use strategic management methods to evaluate the market both internally and externally using methods such as SWOT, PESTE, IFE and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Stojanová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová -
Strategie vstupu firmy Optimify s.r.o. na zahraniční trh
Lukáš Provázek -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Vliv Průmyslu 4.0 na český trh práce
Kateřina Kameníková -
Vliv rodinné politiky na participaci žen na trhu práce - komparace nástrojů rodinné politiky ČR a Švédska v letech 2011-2021
Tereza Maršíková -
Formy vstupu na zahraniční trh
Zdeněk PILECKÝ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská