Olga Solcerová

Diplomová práce

Strategie marketingové komunikace pro lehkoatletický mítink "Velká cena Ústí nad Labem"

The marketing communication strategy for athletics meeting ,,Grand Prix Ústí nad Labem‘‘
Anotace:
Cílem práce bylo vytvoření nové komunikační strategie pro atletický mítink Grand Prix Ústí nad Labem a tím zajištění vyšší účasti publika. První část diplomové práce je soustředěna na teoretická východiska s důrazem na marketingovou komunikaci a její odlišnosti v rámci zaměření na sport a dále k vývoji efektivní komunikace za pomoci nástrojů komunikačního mixu. Druhá část této práce je věnována historii …více
Abstract:
The aim of this thesis was to create a new communications strategy for the athletics meeting called Grand Prix Ústí nad Labem, thereby ensuring greater participation of the audience. The first part of this thesis is focused on the theoretical background with an emphasis on marketing communication and it's differences in the focus on sport and the development of effective communication using the tools …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Alois Surynek
  • Oponent: Eva Kašparová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30675