Budoucnost B2B prodeje v hotelnictví – Daniel Saido
Daniel Saido
Diplomová práce
Budoucnost B2B prodeje v hotelnictví
The future of B2B sales in the hotel industry
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou B2B prodejní strategie čtyřhvězdičkových a pětihvězdičkových hotelů v Praze. Cílem práce je interpretovat trendy, které aktuálně hýbou světem B2B prodeje, a identifikovat nové přístupy k řízení prodeje a prodejního výkonu, které hotely implementují do svých strategií. Dále na základě toho poskytnout prognózu a vizi směru budoucnosti B2B prodeje v hotelnictví. Práce …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the B2B sales strategy implemented by four-star and five-star hotels in Prague. The aim of this thesis is to interpret the current trends that are shaping the B2B sales environment and to identify and evaluate the current sales management methods and approaches used by the hotels, and according to the findings to provide a forecast and a vision of the future …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83938
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Dominika Noseková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83938
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Přímý prodej a jeho budoucnost
Dung Viet Vuong -
„Systematization of Housing Privatization in Germany of Portfolios with more than 50,000 Units - Development of a Privatization-Analysis-Model (PAM)“
Rainer Reddehase -
Analysis of current segmentation procedures within the 3M Industry and Transportation Department and recommendations for future segmentation approaches
Verena Breitbach -
Analysis of sales and customer support in IT services
Martin Ludík -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner