Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných třídách po zrušení třídy speciální ve škole hlavního vzdělávacího proudu, z pohledu pedagogů – Bc. Kamila NOVÁKOVÁ
Bc. Kamila NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných třídách po zrušení třídy speciální ve škole hlavního vzdělávacího proudu, z pohledu pedagogů
Education of Pupils with Special Educational Needs in the Classes Established for them and in the Classes of Common Type.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, konkrétně žáků s lehkým mentálním postižením, kteří byli ze speciální třídy přeřazeni do třídy běžné, ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Celý motiv byl zkoumán z pohledu pedagogů, kteří jsou s žáky v každodenním kontaktu. Teoretický rámec přináší proniknutí do aktuálního trendu společného vzdělávání, dále se věnuje …víceAbstract:
This diplome thesis deals with education of pupils with special educational needs, specifically pupils with mild mental disabilities, who were from a special class reassigned to a regular class, in a mainstream school. Whole motive was examined from the perspective of educators, who are in daily contact with the pupils. The theoretical framework brings an insight to the current trend of joint education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Kristýna Balátová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Kamila. \textit{Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných třídách po zrušení třídy speciální ve škole hlavního vzdělávacího proudu, z pohledu pedagogů}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/efj104/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Kamila. Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v běžných třídách po zrušení třídy speciální ve škole hlavního vzdělávacího proudu, z pohledu pedagogů. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
6. 12. 2022