Bc. Tomáš Masník

Diplomová práce

Implementace ITIL v servisním oddělení firmy

ITIL Implementation at Operations Department of a Company
Anotace:
Tato práce popisuje implementaci doporučení z ITIL knihovny v konkrétním servisním oddělení středně velké IT firmy. Nejdříve je však čtenář seznámen s obecnou problematikou servisních oddělení a standardizace procesů v nich a následně s jednotlivými částmi ITIL. Následuje rozbor konkrétních kapitol ITIL, okomentovaný z pohledu servisního oddělení. Součástí práce je též projektová dokumentace implementace …více
Abstract:
This thesis is about implementing ITIL recommendations in a maintenance department of a middle-sized IT company. The reader is introduced to basic problems of maintenance departments and their process standardization. The next part is about all books and chapters of ITIL from the maintenance department's point of view. There is also a complete documentation for a project of implementation of ITIL in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
  • Vedoucí: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petr Klemšinský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace