Právní a etický rámec užití nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu – Veronika Vénosová
Veronika Vénosová
Bachelor's thesis
Právní a etický rámec užití nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu
Legal and ethical framework for the use of nudity in marketing communications of companies of the fashion industry
Anotácia:
Práce se zabývá legislativním rámcem upravujícím zobrazování lidské nahoty v marketingové komunikaci společností módního průmyslu. Jejím cílem je prozkoumat zákonný a etický rámec, jež upravuje její využívání v reklamě v České republice, vybraných členských státech Evropské unie (Velká Británie, Francie, Itálie) a Spojených státech amerických. Nejprve je definován samotný pojem módy, následuje historický …viacAbstract:
The thesis deals with the legislative framework governing the display of human nudity in marketing communications of the fashion industry. Its aim is to explore the legal and ethical framework which governs its use in advertising in the Czech Republic and selected EU member states (The United Kingdom, France, Italy) and the United States. Firstly, the very concept of fashion is defined, followed by …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46772
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedúci: Martin Boháček
- Oponent: Tomáš Votava
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46772
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
The Czech Team landscape of meanings: an interpretative study
Natalia Onofrei -
Methods of recruitment and selection of employees with focus on advertising agencies
Lenka Kůsová -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Zákon o regulaci reklamy a úprava nekalé soutěže
Kamila Schwarzová -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků