Bc. Jakub Sochor
Diplomová práce
Dílčí strategie podniku
Partial company strategies
Anotace:
Práce se věnuje strategickému managmentu – popisuje strategické cíle a především jednotlivé strategie podniku a různé přístupy k jejich členění. Dále, s ohledem na důraz na strategii marketingovou, pojednává o marketingovém mixu, marketingu a vývoji marketingových koncepcí a vymezuje stěžejní pojmy v této oblasti. V praktické části je zaměřena na konkrétní společnost a její dílčí strategie, včetně …víceAbstract:
The diploma thesis deals with strategic management - it describes the strategic goals and especially the individual strategies of the company and various approaches to their division. Furthermore, with regard to the emphasis on marketing strategy, it discusses the marketing mix, marketing and the development of marketing concepts and defines key concepts in this area. The practical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/of2bd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2021
- Vedoucí: prof. Ing. Pavel Tomšík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Thinking and Strategic Planning
Kaushal Patel -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda -
Financial or Strategic Management in the Health Care: a case study
Samuel Salaj -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
The Proposal of Key Performance Indicators Management to Achieve the Defined Financial Objectives of the Selected Company
Barbora Petrželová -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Strategic Analysis of the company X5 Retail Group in the Russian Federation
Mikhail Dogadin