Bc. Renata Rumpíková

Bakalářská práce

Uplatnění marketingového mixu v gastronomickém provozu

Application of the marketing mix in the gastronomy
Anotace:
RUMPÍKOVÁ, Renata. Uplatnění marketingového mixu v gastronomickém provozu [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2015 60 stran Tématem této bakalářské práce je „Uplatnění marketingového mixu v gastronomickém provozu“. Práce je rozdělena do tří částí teoreticko-metodologická, analytická a návrhová. V první části jsou zpracovány teoreticko-metodologické principy tvorby marketingového mixu a …více
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is: "Application of the marketing mix in the gastronomic field." The work is divided into 3 parts. The first part describes the theory and methodology. The second part is analytical and the third one is a proposal. The first part presents the theoretical and methodological principles of creating the marketing mix, it is based on the scientific literature. The knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze