Uplatnění marketingového mixu v gastronomickém provozu – Bc. Renata Rumpíková
Bc. Renata Rumpíková
Bakalářská práce
Uplatnění marketingového mixu v gastronomickém provozu
Application of the marketing mix in the gastronomy
Anotace:
RUMPÍKOVÁ, Renata. Uplatnění marketingového mixu v gastronomickém provozu [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2015 60 stran Tématem této bakalářské práce je „Uplatnění marketingového mixu v gastronomickém provozu“. Práce je rozdělena do tří částí teoreticko-metodologická, analytická a návrhová. V první části jsou zpracovány teoreticko-metodologické principy tvorby marketingového mixu a …víceAbstract:
The theme of this bachelor thesis is: "Application of the marketing mix in the gastronomic field." The work is divided into 3 parts. The first part describes the theory and methodology. The second part is analytical and the third one is a proposal. The first part presents the theoretical and methodological principles of creating the marketing mix, it is based on the scientific literature. The knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13080/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUMPÍKOVÁ, Renata. \textit{Uplatnění marketingového mixu v~gastronomickém provozu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/efrk1g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová