Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku – Bc. Daniela Hájková
Bc. Daniela Hájková
Master's thesis
Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku
The Concept of Didactic Games of Teachers of School-Age Children
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na didaktickou hru, neboli na hru ve vyučování. Tato metoda se objevuje ve vyučování stále častěji. Práce se zaměřuje na rozbor těchto her. Rozebírá určité znaky, které by měla hra, aby byla opravdovou hrou splňovat. Zaměřuje se na subjek-tivní pohled učitelů dětí školního věku na tuto problematiku. Rozebírá hru jako efektivní metodu učení. Teoretická část obsahuje definice …moreAbstract:
The thesis focuses on teaching the game, or to play in teaching. This method appears incre-asingly in teaching. The work focuses on the analysis of these games. It analyzes certain characteristics that should play in order to meet the real play. It focuses on the subjective view of teachers of children of school age on this issue. Discusses the game as an effective method of learning. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hájková, Daniela. Pojetí didaktické hry učitelů dětí školního věku. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Úniková, šifrovací hra ve vyučování – vytvoření, aplikace a kvalitativní výzkum
Kateřina Semerádová -
Dovednostní hračky a logické hry ve vyučování na druhém stupni základní školy
Josef Šteigl -
Didaktická jazyková hra jako zábavný prvek ve vyučování ruského jazyka (Návrh tematických jazykových her)
Veronika Novotná -
Didaktická hra ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ jako nástroj rozvoje žákovských kompetencí.
Michaela CHMELÍKOVÁ -
Hra ve výuce ruského jazyka
Lenka Koňaříková -
Osobnost učitele s přihlédnutím k potřebám žáků se specifickými poruchami učení
Zuzana Folvarčná -
Osobnost učitele a současné pojetí výuky literární výchovy na základních školách
Alena Valíčková -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK