Analýza procesu tvorby strategie podniku – Bc. Martina Vieriková
Bc. Martina Vieriková
Diplomová práce
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Analysis of the process of creating a business strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza procesu vytváření strategie ve vybraném podniku, následné zjištění jeho strategické pozice na trhu a vlivu na jeho konkurenceschopnost. Teoretická část práce poskytuje vhled do řešené problematiky prostřednictvím literární rešerše odborné literatury. V praktické části jsou získané poznatky o procesu tvorby strategie porovnány s přístupem analyzovaného podniku. Na základě …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the process of creating a strategy in a selected company, the subsequent determination of its strategic position in the market, and the evaluation of its competitiveness. The theoretical part of the thesis provides insight into the issues addressed through academic literature research. In the practical part, the acquired knowledge about the process of creating a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oudcr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Differentiated implementation in the EU: A comparative case study of the Marine Strategy Framework Directive in Ireland and the Netherlands
Eimear Willett -
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
Jakub Vácha -
Strategie v řízení zdravotnického zařízení (SWOT analýza, koncepce, politika, tvorba a implementace strategie ve zdravotnickém zařízení)
David BESTA -
Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.
Monika HAJSKÁ -
Tvorba a implementace strategie LoPe Fruit, s.r.o.
Monika HAJSKÁ -
Strategie rozvoje společnosti AIR TEAM, s.r.o.
Jan Polák -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam