Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. – Bc. Filip Laciga
Bc. Filip Laciga
Master's thesis
Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s.
Project to Strengthen the Digital Marketing Communication of the Non-profit Organization MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. a následné navržení projektu, který je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Cílem práce je prostřednictvím navrženého projektu posílit úroveň digitální marketingové komunikace dané místní akční skupiny a zvýšit povědomí a informovanost o činnostech organizace. …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on strengthening the digital marketing communication of the non-profit organization MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s. and the subsequent design of the project, which is subjected to time, cost and risk analysis. The aim of the work is to strengthen the level of digital marketing communication of the given local action group and to increase awareness and information about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Lukáš Koutný
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LACIGA, Filip. \textit{Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/eg7fy8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Laciga, Filip. Projekt posílení digitální marketingové komunikace neziskové organizace MAS Vizovicko a Slušovicko, o.p.s.. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová