Lenka Machová

Diplomová práce

Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu

Motivational program as a tool to strengthen sales in B2B segment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem motivačních programů na prodeje ve specifickém segmentu Business to Business. Postupně analyzuje tři motivační programy na podporu prodeje fíremního segmentu společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. za období jednoho a půl roku. Diplomová práce vyhodnocuje a srovnává základní parametry motivačních programů, zpětnou vazbu obchodních zástupců a vedoucích obchodních …více
Abstract:
The diploma thesis analyses the influence of specific motivational program intended to strengthen sales in specific Business to Business segment. The analysis deals with three motivational programs intended to strengthen sales in corporate segment of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. in a period of one and a half of the year. The diploma thesis evaluates and compares basic elements of the programs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedoucí: Hilda Bártová
  • Oponent: Michal Holba

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24918

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management